Всім привіт!

Сьогодні поділюсь з вами цікавим кейсов генерації лідів для школи іноземних мов “EVEREST”.

Коли почав працювати з проектом в них вже була продумана система генерації заявок за допомогою безкоштовного тесту англійської мови. Однак вона не працювала.

Ситуація стандартна:

  • людина попадає на тест (саме на цьому етапі була проблема);
  • витрачає 15-20 хвилин на проходження;
  • в кінці отримує мінімальну лід-форму;
  • звісно лишає контактні дані (телефон, пошту та ім’я);
  • отримує результат на екрані та на пошту.

Власник сайту в свою чергу отримує ЛІД (контактні дані людини зацікавленої в вивченні мови).

Що було зроблено

  1. Зроблено статичне посилання для тесту “…/movni-kursy/test” (до того був динамічний URL).
  2. Підібрано ключові слова.
  3. Написано title та description.
  4. Разом з перенесенням сайту на WordPress зроблені зміни в самому тесті.

Тест виглядає дуже мінімалістично:

тест

Лід форма:

лід форма

Як здобував трафік на тест

В першу чергу було вирішено задіяти соціальну мережу фейсбук. Створено порядка 5 різних постів. Найкращий результат дав, на перший погляд не ідеальний пост.

пост у фейсбуці

Посилання в пості було зроблено за допомогою UTM міток та скороувача посилань.

В назві кейсу написано, що працювали без бюджету.

Тому просто взяли цей пост і запостили в 10 публічних львівських груп. Зараз точно не згадаю, щось таке як: робота львів, оголошення львів і тому подібні.

Отримали:

трафік з фейсбуку

В перший же день отримали 272 переходи з фейсбуку. Також люди ділились тестом приватними повідомленнями та іншими способами. Прямі переходи в цей тиждень також зросли з 0 до 50 людей в день.

Уявляю, що буде якщо включити таргетингову рекламу.

А ще ми отримали потужний соціальний сигнал та хороші поведінкові фактори!

Через деякий час позиції сторінки почали рости в google.

Стаття в тему: “Що таке SEO оптимізація сайту

Як це відбувалось в період за 6 місяців:

трафік на сторінку курсів

(трафік в розрізі за тиждень)

Як виглядає сніпет:

сніпет

Показники конкретно цього ключового слова:

показники по запиту

(дані за серпень. CTR вражає)

Трафік з пошуку йде по великій кількості ключових слів.

Ось тільки деякі з них:

запити

Що в результаті

Результат на пошті:

пошта

(Через великий потік виконаних тестів було створену окрему пошту. Пошті 3 місяці (станом на 07 вересня 2016 року))

В середньому 10 листів в день.

Клієнт отримав готову систему лідогенерації.

Потрібно набрати групу з англійської?

  • Максимум 2 години на створення постів у фейсбуці.
  • 3$ на таргетингову рекламу.
  • Плюс менеджер на холодні дзвінки.

Серед мінусів:

  • трафіку з пошукових систем – часто не цільовий по показнику географії. Але клієнт збирається розвивати онлайн навчання. Тому сподіваюсь, з часом користі з лідів буде отримувати ще більше.

Також читайте: “Що таке посилання. Види гіперпосилань

Всім високої конверсії!