Вихідні дані

Тематика:

  • Центр іноземних мов (бюро перекладів, легалізація документів, мовні курси, міжнародні іспити, програма Au-Pair)

Відомості про сайт:

  • куплений новий домен (назва бренду, два слова через дефіс);
  • розроблено сайт на самописній CMS (мультиязичний);
  • робіт по оптимізації чи просуванню не проводилось;
  • роботи розпочато одразу після створення сайту;
  • сервіси аналітики не підключені.

Регіон просування:

  • Львів та Львівська область;
  • В перспективі вся Україна.

Виконані роботи SEO

Повний технічний аудит сайту

Як і на всіх інших сайтах, які приходять в SEO просування, завжди є багато технічних помилок. Саме для цього існує SEO аудит сайту.

Коротко, які проблеми було виявлено:

  • сайт не адаптивний для мобільних пристроїв;
  • низька швидкість завантаження сайту (55/100 для десктопів та 46/100 для мобільних пристроїв по тесту https://developers.google.com/speed/pagespeed/);
  • переспам в URL (наприклад …/pereklady/pysmovyy-pereklad/pereklad-osobystykh-dokumentiv – слово переклад повторюється 3 рази.);
  • на головній сторінці 6 заголовків першого рівня h1;
  • заголовки першого рівня <h1> не оптимізовані під ключові слова. Тут існувала ще й інша проблема, пов’язана з самописною CMS. Змінюючи заголовок змінювалась і назва в меню, що в більшості випадків не зручно;
  • українська версія сайту дублювалась на http://назва-домену.com/ та http://назва-домену/uk
  • проблема зі слешами в кінці назви сторінки (http://назва-домену.com/pereklady – сторінка працює; http://назва-домену.com/pereklady/ – віддає помилку 404);
  • відсутня можливість переходів на основні посадкові сторінки (тобто URL для сторінки існував та з меню на неї попасти не можливо. Окрім того, для цих сторінок були відсутні тексти взагалі. А саме сторінки під запити: “Бюро перекладів”, “Легалізація документів”, “Курси іноземних мов”)
  • також безліч зауважень по зручності користуванні сайтом (блідий шрифт, не коректна робота меню, відсутність стилів для заголовків) та інших дрібних технічних правок.

Частина робіт була виконана самостійно. Але для усунення більшості технічних проблем сайту було сформоване детальне технічне завдання для програмістів. Тут виникла проблема з пошуком виконавців (розробники сайту поставили неприйнятно високий цінник). В результаті витратили місяць часу, знайшли адекватних виконавців але вони закрили тільки основні проблеми з сайтом.

Внутрішня оптимізація

Одразу після проведення SEO аудиту та формування технічного завдання для програмістів приступили до внутрішньої оптимізації.

Що було зролблено:

  • зібрано семантичне ядро окремо для української та російської версії сайту;
  • написані мета-теги title та description;
  • в максимально короткі терміни мета-теги розміщені на відповідних сторінках сайту;
  • зроблено структуру URL більш зрозумілу для людей та без спаму;
  • налаштували 301 редиректи зі старих URL на нові (так як сайт на той момент був вже проіндексований);
  • далі пропрацювали всі заголовки першого рівня h1;
  • налаштували канонічні URL (rel=”canonical), через проблему самописної CMS яка дублювала куски тексту з “табів” на додаткові сторінки;
  • почали трудоємний процес над оптимізацію, редагування та написання текстів;
  • разом з написанням текстів пропрацювали заголовки h2-h6;

В результаті отримали хороший приріст трафіку.

Однак залишались не вирішені проблеми:

  • можливість додавати атрибути alt до зображень;
  • додавати нові сторінки можна тільки по одному шаблону;
  • немає можливості додавати зображення, кнопки, таблиці чи інші елементи на сторінки;
  • відсутність хлібних-крихт;
  • проблема з переходами на головні сторінки сайту;
  • інші проблеми, які значно обмежували в діях та не давали рости.

Переломний момент в розвитку проекту

В процесі роботи стало зрозуміло, що самописна CMS значно обмежує сайт в рості. У зв’язку з чим було прийнято рішення перенести сайт на систему адміністрування сайтів WordPress. Також вирішено забрати зайвий розділ сайту, та допрацювати один з головних.

Чудово, що клієнт також добре це розумів, та погодився на такі кардинальні зміни.

На розробку технічного завдання пішло близько 1 місяця часу. Технічне завдання також включало в себе прототипи всіх існуючих сторінок (узгоджених та промальованих), що значно здешевило розробку нового сайту.

В технічному завданні були враховані всі технічні недоліки, а також описано, як перенести сайт на нову CMS без втрати трафіку.

Результат

Приріс органічного трафіку з 83 візитів в тиждень до 773 (в середньому 110 в день).

Трафік з пошукових мереж

На кожну форму замовлення було налаштовано відстеження конверсій для Google Analytics.

Рівень конверсії в заявку пошукового трафіку – 2,7%

Рівень коверсій

Це ще раз підтверджує, що трафік з пошукових мереж приносить зацікавлених та лояльних відвідувачів.

Але SEO – це постійна робота над ресурсом, тому перемагає той, хто продовжує вдосконалювати свій сайт!

В даний момент співпраця по проекту завершена.

В продовження раджу прочитати міні-кейс по лідогенерації для цього ж проекту.