що таке cpa cost per actionCPA (аббр. Cost Per Action – в перекладі з англ. – «Плата за дію») – це модель оплати реклами в Інтернеті, при якій рекламодавець платить за дію, виконану користувачем на його сайті.

Більш вузькі моделі широкого поняття CPA – це CPS (аббр. Cost-Per-Sale), або плата за продаж, і CPС (аббр. Cost-Per-Click), або плата за клік (перехід від кліка по посиланню).
CPA реклама є ефективною і прозорою, так як оплачує конкретний результат, очікуваний рекламодавцем.

Області застосування CPA маркетингу

Рекламна модель CPA підходить в основному комерційним проектам, в ході яких через інтернет відбуваються продажі, а також попереднє знайомство споживача з товарами або послугами компанії-продавця. Це можуть бути, наприклад, інтернет-магазини, онлайн-ігри, страхові компанії, агентства нерухомості, послуги бронювання квитків і готелів, туристичні компанії, освітні установи і т.д.

Майданчики для розміщення CPA реклами розташовують спеціальними цільовими сторінками (посадковими), на які потенційні клієнти, покупці, учасники потрапляють, перейшовши по рекламному посиланню. Ці сторінки пропонують виконати певну дію: покласти товар в корзину, оформити замовлення, заповнити анкету, реєстраційну форму, заявку, зробити дзвінок, зробити онлайн бронювання і т.д.

Партнерські програми

Власник сайту може отримувати дохід від «зливу» трафіку на сайт рекламодавця. Це здійснюється за допомогою CPA партнерок (партнерських програм), що пропонують вебмайстру розмістити рекламний блок на своєму сайті (тизер, банер, Rich Media, пряме посилання і ін.), Який буде перенаправляти цільових відвідувачів на ресурс рекламодавця. За кожне вчинене перенаправлення відвідувачем дію рекламодавець платить вебмастеру встановлену ціну.

Рекламна площадка зацікавлена ​​надавати якісний трафік. Чим вище конверсія (частка перенаправлених користувачів, які виконали дію або зробили покупку), тим вищий дохід власника рекламного майданчика – партнера.


Що ми пропонуємо: