що таке cpc cost per clickCPC (скор. від англ.cost per click, або ціна за клік) – це певна сума за клік користувачем по пошуковій рекламі з подальшим переходом на рекламований сайт або одну з його сторінок.

Рекламодавець оплачує CPC (певну ставку за один клік) власнику сайту з розміщеною на ньому рекламою. А сам рекламодавесь отримує потенційних клієнтів.

Скільки коштує?

Здавалося б, немає нічого простішого, ніж розмістити на своєму сайті рекламу і отримувати за це гроші, але не все так легко. Грошей від CPC власник сайту з маленькою відвідуваністю багато не заробить. Ринкова ціна за клік – максимум 10 центів. Щоб розміщення рекламного матеріалу на сайті приносило дохід, треба оптимізувати сайт так, щоб він зацікавив рекламодавців.

За що платити?

Рекламодавець завжди вітає максимальну віддачу від розміщеної реклами і готовий збільшити ціну за клік за умови, що користувач зробить будь-які дії на сайті. Зокрема, так існують численні сайти знайомств. За високу призначену для користувача активність ціна за клік досягає десятки центів, а іноді навіть доларів.

За реєстрацію користувача в різних інтернет-магазинах або при здійсненні покупки на такому сайті вебмайстер отримує непогану суму грошей, тому всіляко прагне зацікавити покупців зробити на сайті будь-яку дію. Таким чином, веб-майстер отримує гроші за рекламні матеріали на ресурсі і просуває свій сайт.

Реклама на інтернет-ресурсі – це лише доказ того, що сайт функціонує і CPC здатний стимулювати потік зацікавлених відвідувачів на сайт.

Щоб отримувати істотний прибуток з CPC, треба оптимізувати і всіляко покращувати свій сайт, тому до SEO оптимізації CPC не має прямого відношення.


Що ми пропонуємо: