Що таке CPMCPM реклама (аббр. від cost per mille – ціна за тисячу показів, mille – лат. 1000) – це модель оплати реклами, при якій ціна встановлюється за тисячу показів рекламного блоку, тобто показ банера рекламодавця одній тисячі відвідувачів.

В інтернет-середовище модель CPM прийшла зі сфери реклами в ЗМІ. CPM є стандартною моделлю, за якою працюють телебачення, видавництва і рекламодавці, якщо мова йде про вартість показу реклами одній тисячі споживачів, а не одиничного адресата.

Розрахунок ефективності CPM реклами

Показник CPM – важлива характеристика для медіапланування і розрахунку ефективності «доставки» рекламного оголошення кінцевого споживача. Значення CPM залежить від кількості відвідувачів рекламного майданчика, а точніше, від числа передбачуваних прямих контактів з оголошенням, і вартості розміщення реклами за конкретну одиницю часу. За допомогою цих параметрів можна розрахувати і порівняти, наскільки ефективні обрані рекламні майданчики.

CPM = вартість розміщення рекламного оголошення /
число передбачуваних контактів * 1000

Приміром, вартість розміщення банера рекламодавця на сторінці тематичного порталу становить 200 доларів на тиждень, за цей же період часу статистичні середні дані по відвідувоності – 10 тисяч чоловік. В результаті CPM для цього майданчика буде дорівнювати: 200/10 000 * 1000 = 20 доларів за тисячу показів банера рекламодавця.

Важливість показника CPM

CPM – це також кількісна характеристика прибутковості сторінки. Вона показує дохід, отриманий за кліки з 1000 показів, і дозволяє розрахувати можливий дохід, якщо є інформація про кількість показів сторінки. Використовуваний для цих же цілей показник CTR відображає не кількісні, а якісні характеристики прибутковості сторінки. Поняття CPM було введено для розрахунку точної суми прибутку з урахуванням вартості кліка.


Що ми пропонуємо: