Що таке google adwordsGoogle Adwords це – всесвітньо відома система пошукової реклами Google, створеного ще в 2002 році.

Для роботи з системою майбутнім клієнтам AdWords слід створити персональний аккаунт в Google, зареєструвавши його на адресу своєї електронної пошти.
Сьогодні система контекстної реклами AdWords є основним прибутковим і активно развиваючимся проектом Google. В систему навіть вбудований навчальний центр, програми сертифікації розраховані на навчання роботі з AdWords і подальшою атестацією по контекстній рекламі.

Таргетинг в Google Adwords

В Google AdWords вбудований мовний та географічний таргетинги, що відповідають за пошук зацікавлених клієнтів в залежності від національності або їх розташування.

Редакційні правила в Google Adwords

Для полегшення процесу опису проекту в рекламному оголошенні системою AdWords були придумані редакційні правила, що дозволяють клієнтам вказувати на переваги пропонованих послуг і товарів.

Створення груп оголошень

В системі AdWords користувач може сортувати варіанти оголошень по групах. У результатах видачі ці варіанти будуть демонструватися і розподілятися з точки зору їх ефективності для подальшого впливу на інтернет-аудиторію, тобто найбільш популярні оголошення демонструватимуться частіше, найменш популярні – рідше.

Ключові слова

За підбір ключових слів в системі AdWords відповідає сервіс підказки з вдосконаленим набором засобів, здатних завантажити ключові з файлу формату *.csv, виконати сортування ключових слів в залежності від їх популярності, продуктивності, ціни і т.д., що в підсумку істотно полегшує роботу з ключовими словами. Сервіс також надає регулярно оновлювані статистичні звіти.

Звіти в Google Adwords

Статистичні дані збираються на наступних рівнях:

  1. ключові фрази;
  2. групи оголошень;
  3. проекти;
  4. рекламні кампанії.

Параметри відповідності Google Adwords

Залежно від потреб користувача, будь то зменшення вартості за клік (CPC), вартості за 1000 показів (CPM) або підвищення рентабельності суми вкладень і т.д., в сервісі можна змінювати параметри відповідності ключових слів. Можна виділити наступні типи параметрів відповідності:

  1. широка відповідність (встановлено за умовчанням). Наприклад, якщо ключовик містить словосполучення “спортивні кросівки”, то реклама буде демонструватися, і коли користувач введе в пошук “спортивні”, і коли введе слово “кросівки”. Поєднання з іншими словами і порядок слів не враховуються.
  2. фразова відповідність. Тепер слово слід взяти в лапки. Рекламне оголошення буде демонструватися тільки при фіксованому порядку слів: “спортивні кросівки”. Також воно буде показано за запитом “модні спортивні кросівки”, але не при зміні порядку слів, наприклад, “спортивні кросівки Адідас”.
  3. точна відповідність. Словосполучення беруть в квадратні дужки. Найбільш конкретна відповідність. Таким чином, якщо користувач пропише [спортивні кросівки], то йому буде демонструватися реклама “спортивні кросівки”; тобто не повинні використовуватися будь-які інші слова – запит “модні спортивні кросівки” не спрацює.
  4. мінус-слова. При додаванні мінус-слів рекламні оголошення фільтруються і не демонструються в результатах видачі. Якщо вибрати мінус-слово “модні”, то запит “спортивні кросівки модні”, для ключового слова “спортивні кросівки” не спрацює.

Як платити?

Оплата в Google AdWords проводиться за допомогою кредитних карт, банківських переказів або електронних грошей (Яндекс.Деньги або WebMoney).

Посилання

http://adwords.google.com/


Що ми пропонуємо: