Що таке titleМетатег title повідомляє пошуковій системі, яким оптимізатор хотів би бачити заголовок сторінки сайту у видачі. Роботи надають велике значення вмісту тега title. Тому оптимізатори радять створювати максимально релевантні теги title з використанням ключових слів.

Складання title

Існує ряд прийомів, як прописати title привабливо і для пошукових павуків, і для відвідувачів.

Для роботів:

  • title повинен бути заповнений в обов’язковому порядку, інакше сторінка не ранжируватиметься;
  • обмеження по довжині тайтла становить 60-120 символів. Так як на сторінці видачі виводиться не більше 70 символів, краще прописувати title в рамках цього обсягу;
  • тайтл повинен коротко і ясно відображати суть даної сторінки, тобто повинен бути максимально релевантним текстом. У зворотному випадку пошукові системи можуть вибрати його самостійно;
  • в тайтл краще поміщати пряме входження самого частотного ключа з тих, по яких просувається дана сторінка;
  • тег title повинен використовуватися на сторінці тільки один раз і перебувати в блоці коду <head>, а не <body>;
  • для кожної сторінки, якщо це можливо, title повинен бути унікальним;
  • в тегах title і h1 рекомендується використовувати однакові ключові слова або фрази.

Для відвідувачів:

Тег title виводиться як заголовок сторінки в пошуковій видачі (над адресою сторінки). Від того, наскільки інформативним і привабливим буде його зміст, залежить, чи перейдуть користувачі по посиланню. Тому рекомендується робити тайтли привабливими для користувачів. Видяляти себе серед конкурентів, та в результаті отримувати більшу кількість кліків.


Що ми пропонуємо: