Що таке NofollowNofollowгіперпосилання, яке не дозволяє передавати вагу зовнішнього посилання на сторінку-акцептор.

Додавши «rel =” nofollow “» в гіперпосилання стандартного виду <a href=”адреса сайту”> текст посилання </a>, передача ваги посилання буде неможлива. Гіперпосилання змінюється на <a href=”адреса сайту” rel=”nofollow”> текст посилання </a>.

Nofollow може забороняти передачу ваги всіх посилань однієї сторінки, якщо атрибут представлений одним зі значень мета-тега robots, прописуються в змісті сторінки.

Відмінні риси Nofollow

З 2010 р у формулі урахування ваги посилань відбулися зміни. Раніше вага посилання з Nofollow сайтом-донором сайту-акцептору не передавався, тепер же вага посилання з Nofollow не тільки не передається сайту-акцептору, а й сторінка-донор втрачає свою вагу.

Як користуватися Nofollow

Nofollow незамінний при продажі зовнішніх тематичних посилань, що засуджується пошуковими системами. Приховані Nofollow нетематичні посилання рятують сайт від фільтрів або бана пошуковими системами.

Спочатку, використовуючи Nofollow, можна було блокувати спам в коментарях публічних блогів. На сьогоднішній же день у зв’язку з втратою сайтом-донором ваги посилання цей спосіб визнаний неефективним.

У травні 2010 року Nofollow придбав значимість для Яндекса, що вплинуло на зміни його алгоритмів. Вітчизняний пошуковик взяв на озброєння атрибут Nofollow, що сприяло його поширенню. Тепер посилання з Nofollow не індексуються всіма пошуковими системами.


Що ми пропонуємо: