Що таке Page RankPR (Page Rank, або ранг сторінки) – оцінка сайту або його сторінок за 10-бальною шкалою системою Google: чим більша оцінка, тим більшим авторитетом користується сайт або сторінка.

По суті справи, PR системи Google багато в чому схожий з тІЦ Яндекса.

Історична довідка про Page Rank

Система оцінки PR була створена в 1996 році розробниками Google. Тоді сайти оцінювалися, виходячи з кількості зовнішніх посилань на сайт: чим більше посилань вело на сайт, тим вище був його авторитет. Згодом цей фактор втратив своє пріоритетне значення, і на сьогоднішній день можна виділити вже понад 200 факторів, в той же час алгоритми ранжирування постійно оновлюються. Такі заходи припиняють спроби нечесних сайтів користуватися методами чорної оптимізації, караючи їх фільтрами і низьким PR.

Високий PR = великий авторитет?

Обчислення Page Rank починається з 0 і на просторах інтернету можна знайти десятки тисяч таких нульових сторінок. Page Rank видається кожної без винятку сторінці. Формула PR відома тільки Google і з кожним апдейтом, в залежності від різноманітних параметрів, змінюється.

Ступінь PR не впливає на трафік, але піднімає сторінки у видачі пошукової системи і підвищує ступінь довіри до нього. Щоб досягти високого рівня PR, слід користуватися тільки білими методами оптимізації сайту і додавати тільки унікальні тексти.

Присвоєння PR – подія рідкісна (у 2011 році це сталося в січні), але на сьогоднішній день це самий надійний засіб визначення авторитету веб-сторінок і розподілу сайтів в результатах видачі.

Станом на 2016 рік гугл перестав розраховувати PR абсолютно для всіх сайтів.


Що ми пропонуємо: