Що таке PopUnder рекламаPopUnder – це рекламне оголошення, що відкривається в новому вікні за браузером. Для його створення використовуються технологія JavaScript та інші. Скрипт PopUnder був вперше представлений в 1999 році корпорацією ExitExchange. Відстежити появу нового вікна досить складно. Так як реклама в PopUnder (на відміну від PopUp) не заважає перегляду основного контенту сайту, тому більшість відвідувачів звертають увагу на новий блок тільки після закриття основного вікна браузера.

Ставлення пошукачів до PopUnder реклами

Відмітна особливість PopUnder реклами полягає в тому, що нове вікно відкривається при спробі закрити вспливаючий на сайті банер. В результаті користувач, що захотів закрити рекламне оголошення, отримує нове. Через це пошукова система Яндекс почала застосовувати санкції до сайтів, які використовують таку рекламу. У квітні 2009 року був введений в експлуатацію фільтр, який відстежує ресурси з PopUnder, вивчаючи реакцію банерів на сайті на спробу їх закриття.

Негативна реакція відвідувачів

Велика частина користувачів не реагують на спливаючу в новому вікні рекламу: зазвичай сторінка закривається без вивчення контенту, що міститься на ній. PopUnder реклама викликає у людей почуття роздратування, що перетворює її в антирекламу. Деякі відвідувачі сайтів для відключення PopUnder реклами використовують функцію блокування спливаючих вікон, яка є практично у всіх сучасних браузерах.

Дохід від розміщення PopUnder реклами

PopUnder реклама в основному використовує модель PPI (Pay Per Impression) як систему оплати, рідше застосовуються PPC-схеми (Pay Per Click). Вебмайстер отримує оплату за кожну тисячу показів спливаючого вікна. Ціни в залежності від використовуваного тарифного плану та системи варіюються в діапазоні від 1 до 10 доларів за кожну тисячу показів.


Що ми пропонуємо: