Що таке SERMSERM (скор. від англ. search engine reputation management) – заходи, спрямовані на поліпшення репутації комерційних проектів із залученням методів пошукової оптимізації сайтів.

SERM- нова послуга на вітчизняному ринку, до якої поки тільки придивляються.
Для комерційних підприємств поліпшення і підтримка репутації на постійній основі грає найважливішу роль, адже хороша репутація – запорука успіху бізнесу, тому SERM так високо цінується комерсантами.

Як SERM діє на практиці?

Поліпшити репутацію за допомогою SERM можна різними способами. Наприклад, можна виштовхнути з ТОПу сайти з негативними, реальними чи вигаданими відомостями про компанію замовника. Щоб зменшити обсяг негативної інформації або звести його до мінімуму, створюються і успішно просуваються спеціальні сайти з позитивною інформацією про замовника. До такого методу відносяться з відомою часткою скепсису, адже доведеться просувати чужі сайти.

Але до просування інтернет-ресурсів повинна бути проведена велика робота: знайти сайти які погоджуються на співпрацю, проаналізувати ситуацію і вибрати найбільш прийнятну стратегію просування, актуалізувати роботу з форумами та багато іншого. А так як великого досвіду роботи з SERM в Україні немає – то ймовірність успіху далеко не 100%.

У SERM можна розглядати не тільки гнучкі, прозорі, але і нав’язливі, агресивні методи щодо поліпшення репутації компанії: піар на форумах, блогах, в соціальних мережах, позитивні прес-релізи на новинних порталах, будь-яка реклама, а також просування всіх цих порталів, форумів і блогів і багато іншого. З усього цього і складається повноцінний SERM.


Що ми пропонуємо: