Що таке SMMSMM (скор. від англ. social media marketing) – просування інтернет-ресурсів на соціальних майданчиках: соціальні мережі, форуми, портали, блоги. Відвідувачі приходять на такий ресурс напряму, а не за допомогою пошукових систем.

SMM з’явилося не так давно в якості логічного продовження SEO. Потреба в ньому виникла тільки після створення таких великих соціальних мереж, як Twitter або Facebook.

Реклама сайту в соціальних мережах різноманітна, її основна мета – привернення уваги потенційної аудиторії, тому для того, щоб зацікавити користувачів, слід підтримувати з ними спілкування і періодично публікувати захоплюючі матеріали.

При цьому треба не потрапити в категорію спамерів, що відрізняє професіоналів серед SMM-оптимізаторів.

Для проведення успішної SMM-кампанії слід ретельно проаналізувати свою цільову аудиторію, її вікову структуру і переваги, на що може піти чимало часу і сил, але результат у вигляді потоку зацікавлених відвідувачів не змусить себе довго чекати. Також оптимізувати варто не тільки свій інтернет-проект, а й сторінку бренду або групу в соціальній мережі.

Приклади вдалих SMM-кампаній

Існує кілька знаменитих SMM-кампаній, чия ефективність незаперечна:

  1. Реклама Evian розмістила в Youtube ролик з танцюючими немовлятами, який виявився настільки популярним, що зібрав 60 млн. переглядів і потрапив в Книгу рекордів Гіннеса.
  2. Рекламна кампанія фірми OfficeMax під назвою «Сам собі ельф» стартувала ще напередодні 2006р. Користувачі повинні були завантажити своє фото і побачити танцюючого ельфа в особі користувача. Всього в акції брали участь 122 млн. чоловік.
  3. Microsoft просував Bing, купуючи фанатів Facebook за віртуальні гроші гри Farmvill. За один день кількість друзів пошукача зросла до 425 тис. Фахівцями дана маркетингова акція була визнана однією з найбільш ефективних.

Що ми пропонуємо: