Що таке SMOSMO (скор. від social media optimization) – оптимізація сайту, спрямована на видозміну інтерфейсу, вмісту, дизайну для ототожнення сайту з соціальною мережею.

Це вузькопрофесійний комплекс технічних заходів для соціалізації сайту. Так як цих заходів мало, був введений термін «кейс SMO», або готові рішення для підвищення привабливості інтернет-ресурсу з точки зору користувачів. Успішні кейси можна купити, але їх наявність не гарантує ефективної оптимізації. Основними інструментами SMO ​​вважаються: ведення блогів, форумів і голосування з результатами. З їх допомогою цілком можна створити привабливий і цікавий ресурс, наприклад, habrahabr.ru.

SMO спрямована на залучення цільового трафіку на свій сайт. Щоб зацікавити користувачів і змусити їх повернутися на сайт, необхідно публікувати оригінальний і актуальний контент. Лояльність аудиторії зросте, якщо додати на сайт можливість спілкуватися, обмінюватися інформацією, електронну розсилку і багато іншого. Робота це клопітка і величезна, але результати не змусять себе чекати.

SMO істотно впливає на роботу оптимізатора. Необхідно контролювати дотримання користувачами законодавства, враховувати їх психологічні особливості, спостерігати за поведінкою на сайті, все це підвищить ймовірність ефективного просування інтернет-ресурсу і приверне тисячі користувачів.

Історичний факт

SMO виникло на базі соціального маркетингу і зобов’язана своєю назвою американським маркетологам, Джеральда Зальтману і Філіпу Котлеру. Перш за все, соціальний маркетинг був спрямований на формування іміджу товару або послуги для споживачів. З виникненням інтернету сфера застосування соціального маркетингу істотно зросла і перетворилася в оптимізацію комерційних інтернет-ресурсів в інтернет-спільнотах.


Що ми пропонуємо: