корегування ставок adwordsВсім привіт!

Можливо “відкрию америку”. Та сподіваюсь для тебе буде корисно.

Сьогодні поділюсь, як швидко корегувати ставки в контекстній рекламі AdWords. Майже в автоматичному режимі.

Поїхали.

Для початку розповім, яку стратегію я використовую в плані ставок:

  • при налаштуванні кампанії/груп оголошень вказую мінімальну ставку в 0,20 коп;
  • рекламу запускаю тільки коли всі групи оголошень готові;
  • в розділ “ключові слова” додаю колонки “прогнозована ставка для першої сторінки/показу вгори сторінки”;
  • AdWords оцінить показник якості та спрогнозує ставки для нас.

В показник якості також входить поняття “прогнозований CTR” – тому ставки краще трошки завищити.

Переважно, корегування ставок роблю:

  • на наступний день після запуску кампанії (для досягнення кращого “прогнозованого CTR”)
  • через тиждень після першого коригування;
  • в кінці облікового місяця.

А тепер найцікавіше.

Покрокова інструкція корегування ставок

Крок 1 – Підготовка

  1. Переходимо у “Усі кампанії” / “Ключові слова”
  2. Фільтрувати
  3. Створити фільтр

 

Крок 2 – Налаштування фільтру

  1. Обираємо тип фільтру “Макс. CPC” (максимальна ціна за клік)
  2. Ставимо значок “<” (меньше)
  3. Обираємо “Прогнозована ставка для розміщення вгорі сторінки”
  4. Вводимо зрозумілу назву для зберігання фільтру (тепер будем користуватись ним постійно)

Налаштування фільтру google adwords

В результаті, отримуємо список ключових слів з CPC нижче ніж для розміщення вгорі сторінки.

відфідфільтровані ключові слова едвордс

Крок 3 – Корегування ставок

  1. Виділяємо всі ключові слова
  2. Редагувати
  3. Змінити макс. ставки CPC

змінити ставки adwords

Крок 4 – Заміна максимальних ставок CPC

  1. Підвищити до прогнозованої ставки для верхньої частини сторінки
  2. “Верхня межа ставки” – чи користуватись цим полем, вирішувати вам

корегування ключових слів

Крок 5 – Перебиваємо ставку

Пункт особливо важливий на перших етапах роботи з акаунтом. Все заради “прогнозованого CTR” про який вже не одноразово згадував.

  1. Не рухаємо фільтр після першого корегування ставок
  2. Знову виділяємо всі слова, та заходимо в аналогічний пункт меню
  3. Обираємо – “Збільшити макс. ставки CPC на”
  4. Ставимо 0,10 грн
  5. Верхню межу не вказуємо

підвищити на 10 коп

Готово!

Я скорегував 329 ключових слів приблизно за 1-2 хвилини. Колись робив ручками та витрачав кілька годин.

В блозі вже були статті, які сильно економлять час:

Мені здається, що в фільтру є ще багато прихованих можливослей. Мені лишається тестувати та ділитись з вами.

Якщо стаття була корисною, не забувай поділитись в соціалках та поставити + в коментарях.