налаштування adwords на українуПривіт!

Сьогодні розповім, як я налаштовую контекстну рекламу Google AdWords на Україну чи просто на велику кількість регіонів.

Попереджаю, метод який я буду описувати в інструкції важкий але ефективний.

Тому, якщо ти любиш робити все на швидку руку, можеш виходити вже.

Коротка теорія і переходимо до інструкції.

Які є варіанти налаштування контекстної реклами на Україну

  1. Одна кампанія з таргетингом на всю Україну – швидкий, та вкрай не ефективний метод.
  2. Окремі кампанії на кожен з приорітетних регіонів + одна кампанія на решту регіонів – компромісний метод, дає більше контролю та дещо кращі показники ефективності.
  3. Окремі кампанії на кожен регіон – вимагає багато часу, однак має найбільшу ефективність та дає гнучкість для аналізу та оптимізації.

Останній метод будемо розбирати сьогодні в інструкції.

Чому?

Торія простими словами:

  • у всіх регіонах різна конкуренція і відповідно вартість перемоги на аукціоні – в результаті нижча середня вартість кліку;
  • згадка конкретного міста в оголошенні дає кращий показник CTR (клікабельності) оголошення;
  • дає можливість для більш гнучкого аналізу продажів по регіонам.

Плюсів як бачиш багато.

Готовий навчитись?

Покрокова інструкція з налаштування AdWords на Україну

Працюючи над інструкцією вдалось також проаналізувати і свої помилки. В результаті вивести ще кращий алгоритм налаштування. Тому уважно читай примітки.

Поїхали.

Крок 1 – Налаштування кампанії та створення груп оголошень

Для початку, тобі потрібно налаштувати лише одну кампанію. Та є певні вимоги до налаштування:

  • максимальну ставку CPC ставиш 0,10 коп;
  • обираєш лише один регіон просування (додавай окремо місто + область);
  • не забувай додати всі розширення оголошень;
  • ще раз перевір всі налаштування, надалі їх редагувати буде на порядок довше.

(детальні базові налаштування кампаній в пошуку будуть тут наступного тиждня)

Порада: В описі оголошення додавай назву міста, це позитивно повпливає на CTR оголошення.

Крок 2 – Налаштування фільтру

налаштоввуємо фільтр пошук по ключовому слову

  • робиш все як на скріні (тільки вводиш своє місто звісно);
  • далі зрозумієш, навіщо він потрібен.

Крок 3 – Дублювання кампаній

  • обираєш новостворену кампанію галочкою;
  • “ctrl + c” та “ctrl + v” працює і в AdWords;
  • нові кампанії одразу став на паузу;
  • зроби таку кількість копій, скільки регіонів будеш підключати.

Крок 4 – Масове редагування оголошень

  • заходимо у вкладку Оголошення конкретноної Кампанії;
  • обираємо всі;
  • Редагувати / Редагувати оголошення.

масове редагувати оголошення

  • Знайти та замінити;
  • Опис;
  • вводиш, що на що потрібно замінити;
  • Внести зміни.

заміна тексту в описі оголошення

Важливо: ось і помилка, про яку я казав на початку статті. Я обрав найкоротшу назву міста (Київ) та при заміні на інші міста отримував велику кількість помилок (перевищена довжина опису).

помилки при зімі (надто довгі оголошення)

Порада: Дле першої кампанії, обирайте місто з найдовшою назвою!

Якщо виникла така проблема:

  • подумай, як за допомогою групового редагування можна скоротити оголошення;
  • після цього повернись до Кроку 4.

Ось як робив я:

  • знайшов частинку оголошення, яку я можу безболісно видалити з оголошень;

вирішення проблеми надто довгих оголошень

  • видаляв;

вирішення проблеми надто довгих оголошень

  • проводив заміну міста по Кроку 4.

Для чого був потрібен фільтр з Кроку 2:

  • всі оголошення, в яких коректно пройшла заміна, просто зникають з вкладки Оголошення;
  • фільтр дозволяє 100% не пропустити не бажане місто.

Наприклад в мене, була група оголошень, в якій місто я вживав не тільки в описі, але й в заголовку.

для чого нам був потрібен фільтр

В цю групу оголошень в мене були зібрані такі ключі “Ключове слово + Місто” (тільки ВЧ запити).

В цій групі оголошення також потрібно було замінити ключові слова. Тому, для зручності групу я назвав так “0 – Запити на місто”. В результаті група виводиться з самого верху, що скорочує час на її пошуки у кожній кампанії.

ключові слова по місту

Результат налаштування рекламного акаунту на Україну

В результаті отримуємо:

результат роботи у вигляді готових кампаній

  • зручну структуру акаунту (можливість відстеження ефективності кожного регіону (міста та області));
  • всі кампанії на паузі та готові до запуску.

Після цього сміливо переходь до групового корегування ставок.

А ремаркетинг допоможе зробити рекламну кампанію ще крутішою. У сьому допоможе стаття :Як налаштувати ремаркетинг AdWords через Google Analytics“.

Якщо виникли питання, пиши в коментарях. Спробую допомогти.