Привіт!

Сьогодні розповім тобі, як налаштовувати ремаркетинг в контекстній рекламі AdWords через Google Gnalytics.

На мій поглад, це найкращій спосіб налаштування ремаркетингу.

Чому:

  • не потребує встановлення додаткового JS коду на сайті;
  • має гнучкі налаштування;
  • можна налаштувати за 10 хвилин.

Що таке ремаркетинг найкраще пояснить ця інфографіка:

інфографіка про ремаркетинг adwords

Інші статті про google adwords:

Ну що, поїхали?

Процес налаштування ремаркетингу Google Adwords

Крок 1 – Пов’язування облікових записів

Тут все просто.

Потрібно, щоб твій акаунт в Google AdWords та аналітика були інтегровані між собою. Зрозуміло, що вони мають бути створені на одній пошті (або отримані доступи з правами адміністратора).

Для цього:

  • заходиш в  Google Analytics;
  • обираєш необхідний ресурс (якщо їх є кілька);
  • ідеш у вкладку “Адміністратор” / середня колонка “Ресурс” / “Підключення AdWords”;
  • обираєш обліковий запис едвордс;
  • надаємо назву для нашого зв’язка;
  • вмикаємо доступ (пункт 3 на скріншоті);
  • “Зв’язати облікові записи”

пов'язування adwords та analytics

Крок 2 – Підключення ремаркетингу

Одразу після виконання пункту 1, система аналітики запитає “Що далі?”. Обираєш останній пункт “Створення аудиторії ремаркетингу в Analytics” – Розпочати.

Або можна зайти у вкладку “Адміністратор” – “Ресурс” – “Визначення аудиторії”

  • + Нова аудиторія;
  • обираєш свій цільовий обліковий запис;
  • обираєш аудиторію, яка тобі підходить (про це трошки далі);
  • для прикладу “Усі користувачі”;
  • вводиш назву (її будеш бачити в adwords, тому пиши зрозуміло);
  • “Зберегти”.

Крок 3 – Налаштування кампанії ремаркетингу в Google Adwords

  • заходиш у свій обліковий запис едвордс;
  • додаєш нову кампанію “Лише медійна мережа”;

налаштування ремаркетингу adwords крок 1

  • “Без маркетингової цілі”;
  • даєш назву, переважно “КМС – Ремаркетинг”;
  • місцеположення – “Україна”;
  • ставиш прийнятний бюджет на день;
  • спосіб показу – “Прискорений”;
  • ротація оголошень – “Рівномірне чергування”;

Важливе налаштування!

Вимикаєш показ у:

  • мобільних додатках;
  • та у міжсторінковому просторі мобільних додатків.

Це налаштування однакове для Мобільних та Планшетів. З власного досвіду скажу, що з додатків летить багато пустих кліків. Як мінімум це гроші на відетр та погані поведінкові фактори для сайту. Тобі такого не потрібно.

налаштування показу на пристроях

Крок 4 – Створення груп оголошень

  • вводиш назву (бажано таку саму як і назва самої аудиторії);
  • “Макс. ставка CPC” від 1,00 до 3,00 грн (в залежності від важливості списку);
  • спосіб націлювання – “Інтереси й ремаркетинг”

налаштування груп оголошень для ремаркетингу 1

Крок 5 – Обираємо список ремаркетигу

  • Обираєш в випадаючому меню “Списки ремаркетингу”

налаштування груп оголошень для ремаркетингу 2

  • обираєш необхідну аудиторію (підтягується з аналітики)

Увага: для кожного списку ремаркетингу робиш окрему групу оголошень.

налаштування груп оголошень для ремаркетингу 3

 

  • вимикаєш Оптимізацію націлювання (якщо все ж виникне бажання спробувати цю функцію, раджу створювати окрему групу оголошень з націленням на “look a like” удиторію. Інакше не зможеш нормально оцінити ефективність цього списку);
  • зберігаєш налаштування та переходиш до створення оголошень.

налаштування груп оголошень для ремаркетингу 4

Стосовно створення оголошень

  • можете розпочати з “Адаптивних оголошень”:
    • не потребують втручання дизайнера;
    • коректно відображаються на всіх пристроях;
  • графічні оголошення:
    • з власного досвіду – мають більший CTR.

Ще кілька слів про оголошення:

  • прояви креативність;
  • роби індивідуальні оголошення під кожен список ремаркетингу;
  • мінімум 4 варіанти різних оголошень;
  • через місяць обираєш, які краще себе показали та лишаєш їх.

Види списків ремаркетингу

Найкорисніші, які раджу використовувати:

  • “Усі користувачі”
  • “Нові користувачі”
  • “Користувачі, що відвідали певну сторінку” (мега крутий список)

Також можна створювати комбінації списків. Наприклад:

  • “Нові користувачі”, що не не переглянули певну сторінку (кошик чи просто категорію/бренд).

Продовжувати не бачу змісту. Чому?

В довідці google як завжди вже давно є всі відповіді на ваші питання. Читайте уважніше!

Ось і про списки ремаркетингу – “19 стратегій ефективнішого ремаркетингу

Сподобалась стаття?

Не забувай поділитись з друзями в соціальних мережах!

Також із задоволенням відповім на твої питання в коментарях під статтею.