fbpx

Кейси по SEO та PPC агенції BeVisible

Оновлено: 01.06.2020
430

1. Контент-маркетинг та SEO для готелю у Львові.

Дано:

  • корпоративний сайт готелю на WordPress;
  • готель зробив новий сайт та запустив без врахування вимог SEO, в результаті втратив трафік з органіки;
  • готовність власників бізнесу на експерименти.

Що зроблено:

  • зібрано широке семантичне ядро, розподілене по сторінкам, налаштовано відстеження позицій;
  • зміни в дизайні – новий дизайн був приємний для ока однак не надто дружній до SEO (оптимізовано заголовки h1, h2-6, можливість додавати тексти на сторінки, можливість прописувати атрибути alt/title для картинок, додано блоки перелінковки);
  • кожну сторінку сайту оптимізовано під пошукові запити;
  • роботи по зовнішній оптимізації (тільки вічні посилання розміщені шляхом прямої взаємодії з виданнями та блогами, що в результаті давало не тільки результат по SEO але й трафік для сайту).

Результат:

Ріст позицій за ключовими словами

Нажаль по більш конкурентним ключовим словам пошукова видача забита агрегаторами готелів (Booking, hotels24 та подібними). Маленькому готелю боротись з цими гігантами було нелогічно та надзвичайно дорого. 

Саме тому було запропоновано запровадити стратегію контент-маркетингу.

Що було зроблено:

  • розроблено блог (сторінки записів, блоки уваги, перелінковки статей між собою, теги, категорії);
  • розроблено контент-план на рік (тематичні статті про Львів, теми статей підбираються таким чином, щоб потенційно ними цікавились саме туристи, а не тільки львів’яни);
  • спочатку публікували по 2 статті в місяць але коли власники бізнесу побачили результат збільшили кількість опублікованих в місяць статей спочатку до 4х, а потім до 6;
  • використовуючи наш досвід ми оптимізуємо статті таким чином, що вони не втрачають актуальності з кожним роком, а навпаки, тільки укріплюють свої позиції.

Результат по контент-маркетингу:

Позиції

Трафік:

Оновлений графік по трафіку:

Цікаво порівняти трафік під новий рік в 2019 та 2020 роках:

Ріст унікальних користувачів на 133% дав хороше завантаження для готелю в новорічний період.

Крім статей під події є evergreen статті, такі як:

  • екскурсії у Львові;
  • заклади міста;
  • подорож до Львова самотужки;
  • проживання у Львові;
  • транспорт Львова – поради туристам;
  • та багато інших.

Вони також даються трафік але в них не так виражена сезонність, тому іх не вийде виокремити на графіку загального трафіку.

Власники готелю не даремно хочуть збільшувати кількість опублікованих статей в місяць ажде стверджують, що бачать кореляцію між трафіком та конверсіями.

Зведені дані по трафіку у порівнянні з попереднім роком:

2. В ТОП локальної видачі за 1 місяць.

Часто ми чуємо, що SEO дає результат не менше ніж через 6-9 місяців. Цей кейс написаний, щоб довести що це не завжди так. Потрібно розуміти, що цей термін переважно вказують для нових сайтів, які раніше не оптимізовувались, а також для ніш з конкуренцією “середня та вище”.

В різних випадках SEO може дати результат в різні терміни.

Дано:

  • спеціаліст який 10 років пропрацював в сфері послуг в регіоні;
  • має клієнтську базу та команду;
  • велике портфоліо;
  • але для масштабування сарафанного радіо недостатньо.

Що було зроблено:

  • розроблено сайт на WordPress – https://brukart.lviv.ua/;
  • в процесі розробки одразу було враховано всі вимоги до пошукового просування;
  • паралельно з розробкою сайту було:
    • зібрано семантичне ядро;
    • написані мета-теги на всі сторінки;
    • написані тексти на сторінки;
    • сформовано контент план та написано перші статті в блог
  • в момент коли сайт запускався в індекс google він вже мав ідеальну оптимізацію.

В процесі розробки сайту аналізувались сайти конкурентів. На цих сайтах було знайдено певні “вразливості”, які саме ми не можемо розповісти але скажемо що ці вразливості було використано на користь проекту нашого клієнта.

Результат:

Позиції за ключовими словами

Позиції через 4 місяці просування

Позиції по інформаційним запитам

Ріст трафіку за 1 рік:

Це сезонний бізнес який не працює взимку.

3. SEO для найбільшого виробника весільних суконь в Україні.

Дано:

  • сайт відомого у всьому світі виробника весільних суконь з України;
  • старий та трастовий домен;
  • але безліч проблем у внутрішній оптимізації;
  • сайт змінювався порядка 9 разів за весь час існування бренду.

Що було зроблено:

  • виправлено всі технічні проблеми по внутрішній оптимізації;
  • створено нові типи сторінок (під силуети суконь та під кольори суконь);
  • внесено зміни в технічні теги сайту;
  • написано та оптимізовано тексти;
  • проведено аудит зовнішніх посилань (знайдено багато битих посилань, які ставили ще на попередні версії сайту, для їх відновлення було налаштовано 301 редиректи);
  • інші технічні роботи.

Результат:

Позиції за ключовими словами російською

Позиції по новому типу сторінок (низькочастотні запити)

Позиції української версії сайту:

Трафік сайту

4. SEO для інтернет-магазину автошин.

Дано:

  • особливості проекту-  сезонність;
  • CMS сайту – Webasyst (маловідома система у зв’язку з чим виникали складнощі);
  • трафік до початку робіт – піковий трафік в сезон 304 сеанси/тиждень.

Що було зроблено:

До початку співпраці з нами клієнт працював більше ніж з 5 seo-студіями. Бажаного результату так і не отримав.

На початку співпраці в сайту була досить хороша технічна оптимізація (структура URL, meta noindex,follow, заголовки h1 та h2-6, пагінація, sitemap.xml).

В плані семантичного проектування – повна прогалина.

Просування даного сайту можливе по тисячам сторінок, але було створено не більше 10! Тексти в основних категоріях та головній сторінці містили велику кількість недоліків.

Одразу було вирішено, що сайт потрібно оптимізовувати під велику кількість СЧ (середньочастотних) та НЧ (низькочастотних) запитів.

Як формуються запити у ніші “продаж автошин”:

  • “автошини” – ВЧ запит;
  • “автошини + сезонність” – ВЧ запит;
  • “автошини + сезонність + діаметр” – СЧ запит;
  • “автошини + сезонність + діаметр + ширина/профіль” – НЧ запити.

Підсумок по семантиці:

  • 1 сезонність = 85+ сторінок;
  • 1 сторінка = 8-10 запитів;
  • 85 сторінок – 680-850 запитів.

Для реалізації цього завдання, на сайті розробили такий блок:

Кількість сторінок постійно доповнюється.

Це лише один з прикладів новостворених сторінок. Крім того розвиваємо розділ за брендами та їх сезонностями.

Працюємо над впровадженням SEO-фільтру, що дасть змогу створювати ще більше унікальних сторінок під НЧ запити.

Ріст сезонного трафіку вже через 2 місяці:

Піковий трафік з органіки в сезон – 828/тиждень (+524 у порівнянні з 2016 роком).

Електронна комерція у порівнянні з 2016 роком:

  • коефіцієнт трансакцій зріс на 427,12%
  • кількість трансакцій зросла на 73,10%
  • дохід зріс на 64,76%

5. SEO для салону та курсів краси у Львові.

Позиції за ключовими словами:

Трафік з пошукових систем:

Зведена інформація по трафіку у порівнянні з попереднім роком:

6. Магазин фільтрів води в Києві.

Трафік з органіки:

Зведена інформація по трафіку у порівнянні з попереднім роком

Контекстна реклама Google AdWords

1. Пейнтбол клуб у Львові.

Інформація:

  • потрібно було налаштувати рекламу для існуючого сайу, цікаво що замовник змінив вже 3х підрядників (фрілансерів) та 4 рази за останній рік наткнувся на шахраїв, тому довелось переконувати замовника що з нами він досягне успіху;
  • в першу чергу було налагоджено інтеграцію Google Analytics + Google Ads (попередні виконавці не налаштовували конверсій), тому ми налаштували всі можливі конверсії (ми називаємо це “тотальний контроль конверсій”):
    • клік на номер телефону
    • клік на e-mail
    • замовлення дзвінка через віджет
    • заповнення контактної форми
    • звернення у месенджери
    • заповнення контактної форми від Бітрікс
  • крім очевидних запитів для замовника було зібрано запити “активний відпочинок у Львові”, “корпоратив у Львові” та ще низка подібних
  • Налаштовано рекламу в пошукук + ремаркетинг

Результат:

  • CPC – 3,56 грн
  • конверсій за перший місяць – 77
  • коефіцієнт конверсій – 4,72%
  • вартість конверсії – 75,38 грн

Врахуємо, що це тільки перший місяць роботи, в перший тиждень розкачки нам вдалось отримати всього декілька конверсій і вартість конверсії становила 350 грн. До кінця першого місяця вартість конверсії вдалось знизити до 35 грн!!!

Оголошення в пошуковій видачі (в горі сторінки, виглядає більшим ніж в конкурентів через використання всіх можливих розширень оголошень):

2. Оренда суконь у Львові.

Інформація:

  • сайт http://sirak.lviv.ua/ – односторінковий сайт на WordPress габлоні з великою кількістю юзабіліті помилок. Довелось навести порядок на сайті, зробити контактну форму, немери телефонів зробити клікабельними, вивели віджет Instagram на сторінку
  • Google Analytics не підключено – виправили цей момент, налаштували всі можливі конверсії (клік по номеру телефону, заповнена форма зв’язку)
  • рекламу не використовували, тому нам як агенції Google Partners вдалось компенсувати 2000 грн витрат на бюджет (врахуйте це переглядаючи результат по вартості конверсії)

Результат:

  • Конверсій за місяць – 95
  • Вартість конверсії – 14,11 грн
  • Середня ціна за клік – 0,82 грн
  • Коефіцієнт конверсій – 6,65%

3. Реклама для найбільшого виробника Bitcoin майнерів у світі.

Інформація:

  • реклама на весь світ (крім територій де було заборонено майнінг);
  • на сайті налаштовано конверсії та інтегровано з Google Ads;
  • налаштовано рекламу в пошуку;
  • ремаркетинг;
  • реклама в КМС на цільові аудиторії людей.

Конверсія – попереднє замовлення приладу.

Результат:

4. Контекстна реклама для клінінгової компанії в Празі.

Інформація:

  • наші заробітчани в Празі вирішили запустити свій бізнес;
  • для цього було розроблено сайт – https://flyclean.cz/;
  • та налаштовано контексту рекламу;
  • особливість проекту – екстремально низький бюджет;
  • на сайті налаштовано конверсії (заповнена заявка, дзвінки не відстежуються) для кращої оптимізації витрат.

Результат:

Вартість приваблення одного клієнта досить дорога (453 крони) але враховуючи що клієнти з ними працюють роками така ціна є виправданою.

Контекстна реклама залишається основним методом отримання нових клієнтів.

5. Реклама для тематики “доставка обідів” у Львові.

Інформація:

  • запущено новий сайт з гарними професійними фото, хорошою швидкістю завантаження та адаптацією під смартфони;
  • нами було запропонована система лідогенерації;
  • налаштовано рекламу в пошуку google;
  • налаштовано ремаркетинг;
  • як завжди налаштовані конверсії на сайті.

Результат:

Вартість конверсії (це замовлення на сайті або захоплення контактних даних клієнта) становить всього 12,31 грн.

Особливість компанії в тому, що вона не доставляє обід для 1 людини. Як мінімум потрібно щоб обід замовило 5 людей. Але самі страви смачні та цікаві.

Власники бізнесу підключили колцентр який обдзвонював ліди та пропонував знижки на перше замовлення. Таким чином було сформовано першу базу постійних клієнтів.

Керуємо сумарними рекламними бюджетами близько 200 тис. грн в місяць

0 Коментарів
Додати Коментар
Безкоштовний аудит Безкоштовний відео-аудит реклами
Copy link
Powered by Social Snap