Сьогодні розповім, як я налаштовую контекстну рекламу Google AdWords на Україну чи просто на велику кількість регіонів.
Попереджаю, метод який я буду описувати в інструкції важкий але ефективний.
Тому, якщо ти любиш робити все на швидку руку, можеш виходити вже.
Коротка теорія і переходимо до інструкції.
Які є варіанти налаштування контекстної реклами на Україну
- Одна кампанія з таргетингом на всю Україну – швидкий, та вкрай не ефективний метод.
- Окремі кампанії на кожен з приорітетних регіонів + одна кампанія на решту регіонів – компромісний метод, дає більше контролю та дещо кращі показники ефективності.
- Окремі кампанії на кожен регіон – вимагає багато часу, однак має найбільшу ефективність та дає гнучкість для аналізу та оптимізації.
Останній метод будемо розбирати сьогодні в інструкції.
Чому?
Торія простими словами:
- у всіх регіонах різна конкуренція і відповідно вартість перемоги на аукціоні – в результаті нижча середня вартість кліку;
- згадка конкретного міста в оголошенні дає кращий показник CTR (клікабельності) оголошення;
- дає можливість для більш гнучкого аналізу продажів по регіонам.
Плюсів як бачиш багато.
Готовий навчитись?
Покрокова інструкція з налаштування AdWords на Україну
Працюючи над інструкцією вдалось також проаналізувати і свої помилки. В результаті вивести ще кращий алгоритм налаштування. Тому уважно читай примітки.
Поїхали.
Крок 1 – Налаштування кампанії та створення груп оголошень
Для початку, тобі потрібно налаштувати лише одну кампанію. Та є певні вимоги до налаштування:
- максимальну ставку CPC ставиш 0,10 коп;
- обираєш лише один регіон просування (додавай окремо місто + область);
- не забувай додати всі розширення оголошень;
- ще раз перевір всі налаштування, надалі їх редагувати буде на порядок довше.
(детальні базові налаштування кампаній в пошуку будуть тут наступного тиждня)
Порада: В описі оголошення додавай назву міста, це позитивно повпливає на CTR оголошення.
Крок 2 – Налаштування фільтру

- робиш все як на скріні (тільки вводиш своє місто звісно);
- далі зрозумієш, навіщо він потрібен.
Крок 3 – Дублювання кампаній
- обираєш новостворену кампанію галочкою;
- “ctrl + c” та “ctrl + v” працює і в AdWords;
- нові кампанії одразу став на паузу;
- зроби таку кількість копій, скільки регіонів будеш підключати.
Крок 4 – Масове редагування оголошень
- заходимо у вкладку Оголошення конкретноної Кампанії;
- обираємо всі;
- Редагувати / Редагувати оголошення.

- Знайти та замінити;
- Опис;
- вводиш, що на що потрібно замінити;
- Внести зміни.

Важливо: ось і помилка, про яку я казав на початку статті. Я обрав найкоротшу назву міста (Київ) та при заміні на інші міста отримував велику кількість помилок (перевищена довжина опису).

Порада: Дле першої кампанії, обирайте місто з найдовшою назвою!
Якщо виникла така проблема:
- подумай, як за допомогою групового редагування можна скоротити оголошення;
- після цього повернись до Кроку 4.
Ось як робив я:
- знайшов частинку оголошення, яку я можу безболісно видалити з оголошень;

- видаляв;

- проводив заміну міста по Кроку 4.
Для чого був потрібен фільтр з Кроку 2:
- всі оголошення, в яких коректно пройшла заміна, просто зникають з вкладки Оголошення;
- фільтр дозволяє 100% не пропустити не бажане місто.
Наприклад в мене, була група оголошень, в якій місто я вживав не тільки в описі, але й в заголовку.

В цю групу оголошень в мене були зібрані такі ключі “Ключове слово + Місто” (тільки ВЧ запити).
В цій групі оголошення також потрібно було замінити ключові слова. Тому, для зручності групу я назвав так “0 – Запити на місто”. В результаті група виводиться з самого верху, що скорочує час на її пошуки у кожній кампанії.

Результат налаштування рекламного акаунту на Україну
В результаті отримуємо:

- зручну структуру акаунту (можливість відстеження ефективності кожного регіону (міста та області));
- всі кампанії на паузі та готові до запуску.
Після цього сміливо переходь до групового корегування ставок.
А ремаркетинг допоможе зробити рекламну кампанію ще крутішою. У цьому допоможе стаття : “Як налаштувати ремаркетинг AdWords через Google Analytics“.
Якщо виникли питання, пиши в коментарях. Спробую допомогти.