fbpx

Налаштування конверсій через Google Tag Manager i Google Analytics

Оновлено: 02.06.2020
91

Попередня підготовка до створення тегів

  1. Заходимо в Google Tag Manager. Для нового проекту створюємо новий обліковий запис.
  1. Додаємо назву облікового запису, обираємо країну, вводимо назву контейнера (в одному обліковому записі можна створити декілька контейнерів). Цільова платформа – Інтернет.
  1. Погоджуємося з умовами використання гугл тег менеджер
  2. Отримуємо коди для установки тег менеджера на сайт. Копіюємо перший з них на вставляємо в тег <head> сайту, а наступний в тег <body>
  1. Далі ми опиняємось в робочій області тег менеджера
  2. Спершу додаємо вбудовані змінні з якими будемо потім працювати
  1. Ставимо відмітки біля всіх видів кліків.
  1. Створюємо користувацьку змінну для передавання наших тегів в гугл аналітику. натискаємо Створити → Налаштування
  1. Обираємо налаштування Google Analytics
  1. Далі нам потрібний код відстеження гугл аналітики. Заходимо в Google Analytics → Администратор → Отслеживание → Код отслеживания

Копіюємо ось цей код:

Повертаємося в тег менеджер

Створюємо тег відстеження переходу по зовнішнім посиланням

Спершу створюємо активатор, який буде умовою спрацювання тега. 

Далі в налаштуваннях обираємо тип активатора “Лише посилання”

  1. Обираємо умову “Окремі кліки посилань”
  2. Обираємо змінну “Click URL”
  3. Обираємо умову “не містить”
  4. Вводимо url сайту
  5. Даємо назву активатору
  6. Зберігаємо

Таким чином тег буде спрацьовувати, коли користувач клікне на посилання, яке не буде містити адресу сайту, а отже це буде зовнішнє посилання.

Залишилось створити тег

В налаштування конфігурації тегу обираємо Google Analytics: Universal Analytics

Даємо зрозумілі назви параметрам “Категорія” та “Дія”, їх потім будемо вводити в гугл аналітиці. “Мітка” та “Значення” можна залишити порожніми. “Звернення, що не викликає взаємодію” – Хибність. “Налаштування Google Analytics” – обираємо змінну, яку ми створили на початку.
Далі обираємо активатор, який ми створили на попередньому кроці.

Зберігаємо тег, який буде виглядати ось так:

Далі натискаємо Надіслати

Створюємо тег відстеження кліку по номеру телефону

  1. Створюємо активатор

Як і в попередньому випадку обираємо тип активатора “Лише посилання”. Далі обираємо:

  1. окремі кліки посилань

Налаштовуємо умови активації активатора. Посилання на номер телефону починаються з tel: , вводимо:

  1. Click URL
  2. починається з 
  3. tel:
  4. вводимо назву активатора
  5. зберігаємо

Створюємо тег, аналогічно попередньому

Відслідковування кліку по пошті налаштовується аналогічним способом, тільки замість tel: вводимо mailto:

Створюємо тег відстеження надсилання форм

Існує декілька способів відстежити надсилання форм, але найпростіший і найшвидший з них – відстеження спливаючого вікна подяки. Для цього створюємо активатор:

  1. Тип активатора – Видимість елементу 
  1. Переходимо на сайт, на сторінку подяки. Необхідно скопіювати код елементу. Для цього натискаємо правою клавішою миші по тексту “Дякуємо за відправлення форми” (або щось подібне) та обираємо “Подивитись код”

Натискаємо правою клавішою миші на рядку коду з текстом → Копіювати → Копіювати селектор.

Повертаємося в тег менеджер. Створюємо активатор:

  1. Спосіб вибору – селектор CSS
  2. Засіб вибору елементів – вставляємо скопійований код селектора
  3. Обираємо – Один раз на сторінці
  4. Встановл.ємо мінімальний відсоток видимості 10-20
  5. Обираємо – Стежити за змінами DOM
  6. Запуск активатора – Події, які в разі видимості елемента запускаються на всіх сторінках
  7. Даємо назву активатору та зберігаємо.

Далі створюємо тег, як і попередні:
Тип тегу – Google Analytics: Universal Analytics
Тип відстеження  – Подія

Даємо зрозумілі назви для Категорії і Дії, щоб пізніше налаштувати цілі в гугл аналітиці

Звернення, що не викликає взаємодію – Хибність

І обираємо користувацьку змінну, для надсилання даних в аналітику.

Обираємо активатор надсилання форми, створений на попередньому кроці.

Зберігаємо та публікуємо тег.

Налаштуванна конверсії в Google Аналітика

Переходимо в Гугл Аналітику: Адміністратор → Цілі

 Натискаємо додати ціль:

Обираємо “Власна ціль” і натискаємо “Далі”

Обираємо тип – Подія → Далі

Далі вводимо назви Категорія і Дія, ті що ми раніше вводили при створенні тегу (враховуємо регістр). І зберігаємо.

Готово! Тепер ми можемо відслідковувати і аналізувати конверсії зі сайту в Гугл Аналітиці:

А також в режимі реального часу:

0 Коментарів
Додати Коментар
Безкоштовний аудит Безкоштовний відео-аудит реклами
Copy link
Powered by Social Snap