Привіт!
Сьогодні розповім тобі, як налаштовувати ремаркетинг в контекстній рекламі AdWords через Google Gnalytics.
На мій поглад, це найкращій спосіб налаштування ремаркетингу.
Чому:
- не потребує встановлення додаткового JS коду на сайті;
- має гнучкі налаштування;
- можна налаштувати за 10 хвилин.
Що таке ремаркетинг найкраще пояснить ця інфографіка:

Інші статті про google adwords:
- “Швидке корегування ставок в Google AdWords: покрокова інструкція“
- “Як поставити плюс перед кожним словом“
Ну що, поїхали?
Процес налаштування
ремаркетингу Google Adwords
Крок 1 – Пов’язування облікових записів
Тут все просто.
Потрібно, щоб твій акаунт в Google AdWords та аналітика були інтегровані між собою. Зрозуміло, що вони мають бути створені на одній пошті (або отримані доступи з правами адміністратора).
Для цього:
- заходиш в Google Analytics;
- обираєш необхідний ресурс (якщо їх є кілька);
- ідеш у вкладку “Адміністратор” / середня колонка “Ресурс” / “Підключення AdWords”;
- обираєш обліковий запис едвордс;
- надаємо назву для нашого зв’язка;
- вмикаємо доступ (пункт 3 на скріншоті);
- “Зв’язати облікові записи”

Крок 2 – Підключення ремаркетингу
Одразу після виконання пункту 1, система аналітики запитає “Що далі?”. Обираєш останній пункт “Створення аудиторії ремаркетингу в Analytics” – Розпочати.
Або можна зайти у вкладку “Адміністратор” – “Ресурс” – “Визначення аудиторії”
- + Нова аудиторія;
- обираєш свій цільовий обліковий запис;
- обираєш аудиторію, яка тобі підходить (про це трошки далі);
- для прикладу “Усі користувачі”;
- вводиш назву (її будеш бачити в adwords, тому пиши зрозуміло);
- “Зберегти”.
Крок 3 – Налаштування кампанії ремаркетингу в Google Adwords
- заходиш у свій обліковий запис едвордс;
- додаєш нову кампанію “Лише медійна мережа”;

- “Без маркетингової цілі”;
- даєш назву, переважно “КМС – Ремаркетинг”;
- місцеположення – “Україна”;
- ставиш прийнятний бюджет на день;
- спосіб показу – “Прискорений”;
- ротація оголошень – “Рівномірне чергування”;
Важливе налаштування!
Вимикаєш показ у:
- мобільних додатках;
- та у міжсторінковому просторі мобільних додатків.
Це налаштування однакове для Мобільних та Планшетів. З власного досвіду скажу, що з додатків летить багато пустих кліків. Як мінімум це гроші на відетр та погані поведінкові фактори для сайту. Тобі такого не потрібно.

Крок 4 – Створення груп оголошень
- вводиш назву (бажано таку саму як і назва самої аудиторії);
- “Макс. ставка CPC” від 1,00 до 3,00 грн (в залежності від важливості списку);
- спосіб націлювання – “Інтереси й ремаркетинг”

Крок 5 – Обираємо список ремаркетигу
- Обираєш в випадаючому меню “Списки ремаркетингу”

- обираєш необхідну аудиторію (підтягується з аналітики)
Увага: для кожного списку ремаркетингу робиш окрему групу оголошень.

- вимикаєш Оптимізацію націлювання (якщо все ж виникне бажання спробувати цю функцію, раджу створювати окрему групу оголошень з націленням на “look a like” удиторію. Інакше не зможеш нормально оцінити ефективність цього списку);
- зберігаєш налаштування та переходиш до створення оголошень.

Стосовно створення оголошень
- можете розпочати з “Адаптивних оголошень”:
- не потребують втручання дизайнера;
- коректно відображаються на всіх пристроях;
- графічні оголошення:
- з власного досвіду – мають більший CTR.
Ще кілька слів про оголошення:
- прояви креативність;
- роби індивідуальні оголошення під кожен список ремаркетингу;
- мінімум 4 варіанти різних оголошень;
- через місяць обираєш, які краще себе показали та лишаєш їх.
Види списків ремаркетингу
Найкорисніші, які раджу використовувати:
- “Усі користувачі”
- “Нові користувачі”
- “Користувачі, що відвідали певну сторінку” (мега крутий список)
Також можна створювати комбінації списків. Наприклад:
- “Нові користувачі”, що не не переглянули певну сторінку (кошик чи просто категорію/бренд).
Продовжувати не бачу змісту. Чому?
В довідці google як завжди вже давно є всі відповіді на ваші питання. Читайте уважніше!
Ось і про списки ремаркетингу – “19 стратегій ефективнішого ремаркетингу“
Сподобалась стаття?
Не забувай поділитись з друзями в соціальних мережах!
Також із задоволенням відповім на твої питання в коментарях під статтею.