fbpx

Типи відповідностей і для чого вони існують

Оновлено: 25.05.2020
167

Сьогодні ми поговоримо про типи відповідностей Google Ads. Підбір ключових слів відіграє важливу роль в рекламній кампанії. Одним з головних принципів підбору ключових слів є релевантність – те, наскільки показане оголошення відповідає запиту користувача. Релевантність також враховується в показнику якості оголошення, що в свою чергу впливає на позицію вашого оголошення в пошуковій видачі.

Типи відповідностей допомагають визначити наскільки точно ключове слово має відповідати пошуковому запиту. Якщо ви не налаштовували типи відповідностей ключовим словам, за замовчуванням буде використовуватися широка відповідність. Це не дуже позитивно відіб’ється на ваших результатах, так як бюджет буде витрачатися на нерелевантні запити. Чому так, давайте розберемося і почитаємо про кожен тип відповідностей окремо.

C:\Users\9848\Downloads\Широкий тип соответствия.png

Існує кілька типів відповідності

  • Широкий тип відповідності
  • Модифікатор широкої відповідності
  • Фразова відповідність
  • Точна відповідність

Для того, щоб “Гугл” вас зрозумів і призначив необхідний тип відповідності, ключову фразу потрібно позначити певними символами:

  • ключеве слово = широка відповідність
  • +ключеве +слово = модифікатор широкої відповідності
  • “ключеве слово” = фразова відповідність 
  • [ключеве слово] = точна відповідність

Широкий тип відповідності

Якщо ніяк не виділити ваші ключові запити – буде використовуватися відповідність широкого типу. При виборі такого типу реклама буде показуватися на всі запити де є будь-яке слово з ключової фрази. Також оголошення буде показано по схожим (на думку Google) словам, синонімам до слова, близьким за значенням словам і іншим подібним запитам. Тобто, це призводить до того, що наше оголошення може “чіпляти” дуже багато нецільового трафіку – людей, які шукають схожий запит, але не те, що пропонуємо ми.

Відповідно, релевантність такого оголошення буде дуже низька і кліків по такій рекламі буде дуже мало. Існує загроза зливу бюджету. Як бачимо на прикладі, якщо ми продаємо туфлі, то при широкому типі відповідності наше оголошення буде показуватися тим людям, яким вони просто наснилися і вони шукають цьому пояснення. Врятувати ситуацію може правильне формування мінус-слів, але їх кількість буде дуже велика і не факт, що ви зможете охопити все.

широка відповідність

Модифікатор широкої відповідності

Цей тип відповідності найчастіше використовується, оскільки дозволяє відсікти всі синоніми і схожі слова. Саме використання “+” перед ключовим словом виключає ці схожі синоніми і слова. Ставлення «плюсу» перед кожним словом ключового запиту дозволяє забезпечити показ по запитам, які містять ці слова, що дає можливість показуватися за потрібними нам словами і знаходити більш цільових клієнтів. Тобто знаком “+” можна позначити слово, яке є обов’язковим в запиті: (+ жіночі + туфлі червоні) – в цьому випадку, слово червоні, є необов’язковим і замість нього можуть бути жовті і т.д.

Як бачимо на прикладі, ключові слова можуть бути присутніми в запиті з іншими словами, як в множині так і в однині. Погодьтеся, це набагато зручніше, ніж підбирати величезну кількість мінус-слів до широкого типу відповідності. Модифікатор широкої відповідності дозволяє уберегтися від непотрібних витрат на «порожні запити», підвищує CTR і знижує ціну за клік.

модифікатор широкої відповідності

Фразова відповідність

Даний тип відповідності передбачає, що ваше ключове слово (фраза) буде показуватися тільки в тому випадку, якщо порядок слів цієї фрази буде чітко дотриманий, або її близькі варіанти. До близьких варіантів можна віднести однокореневі слова, друкарські помилки, форми в множині або однині (наприклад, червоний і червоні). На прикладі ви можете побачити, що якщо поміняти місцями слова у фразовій відповідністі, ваша реклама не буде показуватися. У той же час, до або після фрази, можуть бути присутні додаткові слова.

Коли ж можна використовувати відповідність даного типу? У тих випадках, коли модифікатор широкої відповідності дає занадто багато показів по нерелевантних запитам. Можна перебрати всі варіанти порядку слова у фразі, щоб знайти найбільш ефективний варіант.

Точна відповідність

Тип відповідності, який дозволяє максимально звузити охоплення користувачів. В даному випадку ваша реклама буде показуватися, якщо пошуковий запит буде містити ключове слово цілком і нічого крім нього. Варто сказати, що близькі, однокореневі слова, синоніми, друкарські помилки, будуть враховуватися і ваше оголошення буде показуватися. Навіть якщо ви забудете поміняти розкладку клавіатури, якщо ключове слово буде дотримано, ваша реклама буде показана.

Такий тип відповідності варто використовувати, коли всі ключові запити визначені і потрібна реклама чітко за даними варіантами слів. Це дозволить відсіяти не цільовий трафік і отримати максимально високий CTR. Часто використовують, коли бюджет сильно обмежений, також можна економити час на підборі мінус-слів. Недоліком є низьке охоплення, так як користувачі можуть вводити в пошуку досить різні варіанти ваших ключових слів.

Висновок

Вибір типу відповідності є важливим моментом при налаштуванні рекламної кампанії. Потрібно постійно аналізувати звіт по пошуковим запитам і знаходити для себе найбільш ефективні варіанти. Вибравши помилковий тип відповідності ви ніколи не побачите потрібних вам результатів, і навпаки, правильний вибір дозволить вам:

  • економити бюджет
  • отримувати високий CTR
  • підвищити показник якості
  • отримати теплий трафік зацікавлених клієнтів
0 Коментарів
Додати Коментар
Безкоштовний аудит Безкоштовний відео-аудит реклами
Copy link
Powered by Social Snap