Власник сайту – основний фактор ранжування + 7 порад які зроблять ваш сайт успішним

Оновлено: 08.11.2020
2227

Всім привіт!

Сьогодні ви дізнаєтесь, чому власник сайту – основний фактор ранжування. А також отримаєте 7 порад, дотримуючись яких будете отримувати на порядок більше результату.

Я багато працюю з клієнтськими проектами. Для себе помітив пряме співвідношення між власником сайту, та успіхами в розкрутці сайтів.

Клієнтам, з якими працюю доводиться давати багато порад. І ось сьогодні я вирішив зібрати їх в одній статті.

Стаття:

  • Власникам сайтів – допоможе зробити їх сайт бізнес більш успішним.
  • SEO оптимізаторам / компаніям – допоможе більш ефективно просувати клієнтські проекти.

Тож поїхали!

Реальна історія з життя

Один мій знайомий має свій бізнес. Відповідно і сайт в нього є (зараз це невідємні складові). Від моєї пропозиції просування від відмовився. Пояснив, що вже працює з оптимізаторами. Це його знайомі і його ніби все влаштоввує (думаю швидше влаштоввує ціна).

Заради цікавості лізу на сайт:

  • robots не налаштований;
  • sitemap відсутній;
  • мета-теги не оптимізовані;
  • … внутрішня оптимізація відсутня взагалі.

Виникає питання, а що ж вони роблять?

Заходжу в Ahrefs. Бачу так звану “свічку” (дуже різкий приріс посилань), спамний анкор, донорів китайського походження… Все ясно.

Клієнт не лізе в роботу, бо нічого не розуміє в SEO. Оптимізатори цим користуються, та гребуть гроші за орендовані посилання. Тобто спалюють ваш бюджет на просування!

А тепер перейдем до суті.

Що робити власнику сайту, щоб отримувати в 2 рази більше результату від інтернет-маркетингу

А тепер я поділюсь реальними порадами для власників сайтів. Притримуючись їх, ви гарантовано будете отримувати на порядок більше від власних сайтів.

Ті самі поради я не один раз повторюю для своїх клієнтів. Просто не всім вони потрібні одразу. Дехто і без того робить те що ви зараз прочитаєте.

1. Читайте 1 статтю в тиждень про SEO просування та інтернет-маркетинг

Почніть зі статей про внутрішню оптимізацію сайту. Читайте тільки якісні ресурси. Це потрібно для того, щоб розуміти механізм seo просування, та не заважати оптимізаторам зайвими питаннями.

Ця порада виникла в результаті співпраці з клієнтами, які задають питання:

  • а що таке мета-теги;
  • а що таке анкор;
  • а що таке…

Спочатку я намагався пояснювати… Це важливо щоб клієнт розумів процес. Але це відбирає багато часу спеціаліста, яке коштує не дешево. Тому просто відкрийте гугл і запитайте в нього. Максимум, що я відповім, це лінк на необхідну статтю.

Почніть зі статті “Що таке SEO оптимізація сайту + переваги SEO

2. Відкрийте сайт, та задайте собі питання “Як ще його можна вдосконалити?”

Немає межі досконалості. Та хто, як не ви, найкраще знаєте свій бізнес? Просування сайту залежить не тільки від технічних факторів. Найдзвичайно важливим фактором є загальна якість ресурсу.

Генеруйте ідеї по його покращення, передавайте їх інтернет-маркетологу.

Працюйте в команді!

3. Якщо ви не відчуваєте роботи вашого інтернет-маркетолога – підганяйте його самі!

Спеціалість, який з вами працює, може помилково віднести вас до категорії “пасивних власників” (детальніше про види власників сайтів шукайте нижче). Таким власникам не хочеться нічого радити та пропонувати.

Покажіть спеціалістам, що ви відкриті для нових ідей та цікавих рішень.

Вам нічого не пропонують? Запитайте самі!

“Дмитро, а що можете порадити для досягнення більшого результату?”

В хорошого інтернет-маркетолога завжди знайдеться що порадити:

4. Підтримуйте нові ідеї

Щоб не запропонував інтернет-маркетолог – погоджуйтесь! Навіть якщо думаєте, що в вашій тематиці це не спрацює.

“В цьому житті варто спробувати все” – в житті можливо і ні, а от в інтернет-маркетингу точно!

Головне пам’ятайте – все потрібно аналізувати та рахувати ROI (повернення від інвестицій). Якщо ROI більше 100% – використоввуйте та оптимізуйте рекламу.

“100% не запущених стріл не потрапляють в ціль” – задумайтесь над цим!

5. Забезпечте максимально швидку комунікацію з підрядниками

На моїй практиці були такі клієнти, від яких нічого не допросишся. Потрібні фото, прайси, описи товарів/послуг. Але клієнт їх просто не надає. Уникайте цієї помилки!

Якщо від вас щось потрібно – надавайте це максимально швидко!

Окрім того, ви точно не почуєте “Результату немає, тому, що ви вже 2 місяці не можете зробити прайс”.

6. Уважно читайте звіти, узгоджуйте технічні завдання

В процесі співпраці з агенціями інтернет-маркетингу ви будете отримувати звіти, рекомендації, технічні завдання. Ретельно вичитуйте їх, узгоджуйте, вносьте свої корективи.

Поганий приклад:

  • Для сайту було розроблено ТЗ програмістам.
  • Клієнт узгоджує і ТЗ йде в роботу.
  • За роботу вноситься передоплата.. Завдання виконується.
  • Клієнт побачив готові зміни – вони йому не сподобались.

Але програмісти свою роботу виконали, витратили час. Тому їм потрібно оплатити. В результаті – гроші з бюджету на просування, на вітер!

Не повторюте чужих помилок, про які я згадував в цій статті.

Уважно вичитуйте отримані документи! Щось не зрозуміло? Запитуйте!

Те саме стосується звітів. Якщо те, що ви отримуєте, для вас “дрімучий ліс” – не мовчіть. Попросіть спростити звіт, включити в нього тільки основні KPI (ключові показники ефективності).

7. Заохочуйте інтернет-маркетологів додатково!

Мотивація – найкращий рушій для розвитку! Для людей, які працюють над вашим сайтом, мотивація дуже важлива. Запропонуйте певний бонус за досягнення цілі або використання додаткових інструменів інтернет-маркетингу.

Можете використати як грошову винагороду, так і власні товари чи послуги.

Повірте, ваш сайт та ви як клієн будете в приорітеті у комінді при такому підході! А це саме те, що вам потрібно!

Залишився всього один момент!

Класифікація власників сайту

Для себе я чітко визначив – просування сайту залежить від типу власника! А тепр прочитайте, та спробуйте визначити свій тип! Але будьте з собою відверті!

  1. Активні – сайти досягають максимальних успіхів. Такі власники виконують вказівки інтернет-маркетолога. Самі надають ідеї для вдосконалення сайту: проведення конкурсів, надання знижок, і так далі. При цьому не лізуть в технічну частину робіт. Для того, щоб стати таким, використоввуйте наші поради.
  2. Гіперактивні – сайти досягають значно менше ніж попередні. Все черз те, що такий власник сайту не дає працювати спеціалістам, а постійно їх відволікає. Постійно виникають непотрібні питання. Також такі власники сайтів не мають терпіння довести розпочате до закінчення. Хоча такий тип поведінки ліпше, ніж два наступних.
  3. Пасивні – переважно сайти на тому ж рівні, що й в гіперактивних. Такі власники не пхають носа в роботу над сайтом. Але й не пропонують нічого нового. Щоб добитись відповіді, потрібно писати по декілька разів. З досвіду помічено, що в руках хороших спеціалістів сайти можуть показувати досить хороші результати. Але ж можна і більше.
  4. Пофігісти – сайти не досягають жодних успіхів. Їм байдуже, що відбувається з сайтом. А з сайтом переважно і не відбувається нічого (в ліпшому випадку) або нічого хорошого (переважно). Такі люди замовляють просування в самого дешевого сеошніка. А низька ціна приховвує під собою низьку відсутність кваліфікації.

Будьте самокретичними та визначіть свій тип. Використоввуйте поради. Розвивайте свої сайти. Досягайте успіхів!

Сподобалась стаття? Ділись з друзями. Став оцінку. Задавай питання в коментарях!

0 Коментарів
Додати Коментар